11 de gener 2011

Lo que tanta gente anda buscando por ahí

Lo mismo que ayer.
Avui no tinc massa cosa a explicar. Actualitzo perque és 11-01-11 i fa com gràcia però, crec que farà més gràcia d'aqui un mes quan sigui 11-02-2011. Però ara ja estic actualitzant (nota mental: actualitzar d'aquí un mes).
Doncs bé, això, què tal? Ara per ara em trobo que tinc el temps lliure més ampli del món. També he de dir que ara tindré temps d'arreglar l'habitació més desordenada del món. La meva. I de prendre llet amb colacao davant de l'ordinador, de dormir per avorriment, d'enganxar-me a la Riera, de posar-me al dia amb How I met your mother, de cremar l'habitació... ai no, ordenar-la que és molt fàcil. Horrort.
No sé bén bé quina foto posar, així que posaré una de la gran diva dels 90. És mentida, als 90 no ho pensava. Ho penso ara, per tant, ho poso. Ara. Geri Halliwell.
Acabaré somniant que la meva funció al món és fer grans les pastisseries dels meus amics.