05 de gener 2012

Feliç inici de la fi!

Eduard
Algú mirant aquest títol pot pensar: ai mira, ens desitja feliç 2012 i amb tot això del maies li ha volgut posar un to dramàtic a la felicitació. No. A mi realment ara mateix el que menys m'importa és l'any on visc de veritat. Com a molt em preocuparà l'efecte 2000 ja que mentalment em trobo actualment a l'any 1997, aproximadament, vivint a un poble preciós d'El Penedès que es diu Santa Eulàlia.
Sí. Avui acabo Nissaga de Poder. Val, he d'anar a comprar regals i estudiar pels examens que tinc la setmana que ve però això és bastant secundari. Són les 10 del matí i estic entrant en profunda depressió i encara no he començat a mirar els últims capítols. No vull avançar esdeveniments però s'aproxima un drama. No parlo d'spoilers, parlo d'aquí, a la meva habitació, jo.
Ai, me n'havia oblidat per complet. Torno al blog lavidaenmartee. Els Hamptons no m'inspiraven.
Estimats Reis Mags, a la fotografia que podeu observar aquí al costat es mostra el que vull trobar-me demà al matí al menjador com a regal. Res més, gràcies.