18 de gener 2012

Me gustas cuando dices que ya no te gusto

Las buenas costumbres
Ahir vaig descobrir l'aplicació de grooveshark pel meu mòbil. Sí, es veu que puc escoltar música gratis sense haver d'utilitzar youtube. Evidentment, només els dos primers dies perquè després em baixava la velocitat. Ahir a la nit volia anar a dormir aviat i vaig perdre dos hores recordant cançons de Dani Flaco que escoltava fa dos o tres anys, i cançons de les Spice Girls que no havia escoltat mai per mandra. Una mica de mandra si que fan, però crec que m'acabaran agradant. Les cançons dic. Elles ja m'agraden. Així, madurant.
Volia dormir vuit hores i al final n'he dormit catorze i mitja. Súper normal el tema. I ja he finalitzat la segona temporada de La Riera. Quan m'acabi el cafè m'aniré a la biblioteca perquè demà tinc l'últim examen i ja és hora que m'hi posi.
He tornat a fumar pueblo i resulta que d'aquesta manera em fumo els pitis més lents. Suposo que el ducados rubio de liar que em fumava abans era només sorra que servia per embrutar el bolso.
Estic pensant que la Judith de La Riera ha tornat d'on va marxar després d'abandonar els seus fills. No sé de què em sona això. Ja podrien haver canviat el nom, al menys. Però està molt bé aquesta sèrie. Ahir em vaig oblidar de mirar Toledo. M'hauré de posar una mica al dia, encara que no m'apassioni massa la trama. Rodrigo ja m'apassiona per la resta. Al final resultarà que el que fan actualment per la tele està molt bé. De fet demà torna Gran Hermano. Felicitat màxima e... Sí, m'encanta.