04 de juliol 2012

Aquí todo es diversión hasta que salga el sol

No és aigua.
Molt fan de Fanny Lu. Creia que només tenia una cançó bona però la veritat és que tot el disc ho peta bastant. Abans que ens emportem ensurts, per si algú que llegeix això sent interès per buscar que és Fanny Lu, m'agradaria aclarir el concepte. Sí, és reggeton.
Després d'aquesta aportació musical començo aquesta entrada del blog, la qual serà molt sentida.
Aquesta nit tinc una cita a les 20.30h. També coneguda com entrevista de feina. A partir d'aquesta hora sabré quin estiu m'espera. Pot ser que em trobi a Barcelona a la ruina màxima però de vacances absolutes, o pot ser que acabi hipotecant tot el meu estiu en una pizzeria d'un poble de la Costa Daurada. Aquesta segona opció implicaria una marginació social extrema amb només un preciós mòbil Nokia (el meu) com a distracció i contacte amb la realitat. Bé, també tinc una tele a l'apartament on podré seguir la Riera cada dia i posar-me al dia de Sálvame. Amb això estic dient que no tindré un ordinador per seguir mirant la nova sèrie que hem descobert, Girls, brutal, per cert, ni podré actualitzar el blog (això és una exageració perquè no actualitzo mai ja).
Així que bé, només deixar patent que vull que em dónin aquesta feina per ser una mica menys pobra i poder pagar-me el rodalies per venir a Barcelona algun matí, per no quedar-me sense amics pel fet de viure a l'estranger.
Només em queda un examen de recuperació i estaré absolutament de vacances estudiantils. M'encanta perquè quan repeteixo un examen em plantejo quin tipus d'estudi vaig fer pel primer, com vaig tenir el valor d'escriure alguna cosa amb sentit.
Bona tarda i bon estiu!