29 de juliol 2012

Només em queda un desig a hores d'ara

Spice up your life
Sóc fan de quan un dels meus tres carregadors de Nokia funciona. Sóc fan de la cançó de Cerca de mi piel de David Bustamante. Sóc fan del N3. I també de l'N2. Sóc fan de baixar una parada abans i fumar-me un piti de camí. Sóc fan de la Senyora Cèlia. Sóc fan de Salvador Borés. Sóc fan, altre cop, de Salvador Borés. Sóc fan de l'electrolatino. Sóc fan de plorar amb retrobaments Mati-Cesc a Laberint d'ombres. Sóc fan dels pijames d'estiu. Sóc fan d'endreçar-me l'habitació i després posar encens de cirera. Sóc fan del Raval. Sóc fan de l'estiu. Sóc fan d'estar de vacances. Sóc fan del ventilador que tinc al meu cuarto. Sóc fan de moltes coses. Sóc fan d'aquesta foto. Sóc fan de la lassanya. Sóc fan del mural de la meva habitació. Sóc fan de prendre el sol. Sóc fan de celebrar festes. Sóc fan del vi de la casa. Sóc fan de ser fan.