30 d’agost 2010

I en una altra vida vaig ser estudiant

cala montjoi-cap de creus
Em pur hi ha brava yes it is. Ga ga uh la la, I want your love, love love love, I want your love.

Últims dies d'agost. Demà m'entrevisto amb la nova etapa del curs auditoril. Demà últim dia de "mig tremolós, aquell petó que tindrà gust a sal de mar i a nit plena d'estrelles. Un pel suat Cesc s'ha llevat de fer la migdiada, mentre al costat la dona va desant rasclets i pales...". Ja marxa l'agost.


 Sense six feet under, he repetit dos temporades de lost i ara em veig que aniré directament cap a friends i dexter.

Veure temporades en dos dies i els ginlemons crec que són la gran escència del món ara mateix. 
M' he adonat que m'agrada la música de Daddy Yankee.. oh my god. Com ens hem de veure.
El problema és que sempre que marxo fora he de buscar una discoteca sinònima al Merlín i acabo sentint cançons que m'agraden, d'aquelles que fa vergonya admetre. Però com jo sóc bastant trendy ho poso aqui al blog.
Igual que poso al blog (ja per segona vegada) que estimo profundament a Zlatan Ibrahimovic.