24 d’agost 2010

Zlatan

Zlatan i jo (quan anava de rossa i tenia els pits grans.)
El meu encenedor del senyor Zlatan Ibrahimovic està perdut per l'habitació i em deprimeix profundament. El fet que em pensi que està a l'habitació em deprimeix una mica menys i està bé. Tinc una llista a Spotify chachi-piruli però quan he vist que havia fet 100 cançons justes molt macotes i variopintes m'he adonat que m'havia deixat Lady Gaga. Drama!

Aquesta nit m'he anat a dormir a la 1 per ser una persona normal i veure la llum del dia, però es veu que el meu cos no està acostumat a dormir de nit i a les 4 m'he llevat perque volia menjar fuet (moment tocino). Després he estat de 4 a 8 donant voltes pel llit dormint a ratos. Finalment ara són les 12 del migdia i m'he llevat. Buenu està molt bé! M'he llevat al migdia, no al vespre.

Quina història m'és avorrida he explicat oi?

He vist unes fotos de l'Ibra que surt realment horrorós i veig que està envellint molt bé. Ara potser em faré del Milan si se'n va del Barça però bé, encara em queda poder anar als partits del Barça B amb el Cels (22!) a veure al sexy del Luís Enrique.