08 de setembre 2010

Áunque grites.

Fàstic..
Vull crear l'associació anti-mosquits. Els odio i declaro aqui la meva ràbia profunda cap a aquests éssers fastigosos que em destrossen la pell. Aquests minúsculs insectes que em fan treure la meva vena piròmana desitjant ficar-los tots en una caixeta i encendre'ls. Faig por i tot.
Crec que fa més de 24 hores que no em piquen, més d'un dia que no em fan tenir uns bessons de futbolista de color vermell. Demano des d'aqui que els hi busquin un lloc per viure on hi hagi plantes o alguna cosa que pugui donar-los la satisfacció que deuen sentir quan es dediquen a destrossar-me les cames, els braços, l'esquena, etc.
Sentiu-vos agraïts, repugnants bèsties, que encara us desitgi un lloc per poder viure.

Què raro, a mi no em piquen mai... deus tenir la sang dolça! Si, és divertidíssim.
Odi profund.