26 de setembre 2010

Amb l'amor ell no hi té traça

Eso digo cuando bebo
Restaurants de menú. Canviar-se el color de les ungles. Descobrir un quita-esmalte per casa.
Fa dos dies vaig descobrir que Macarras Old School serien el meu grup preferit a partir d'ara. Potser les quantitats industrials de birra que vaig demanar-me a les paradetes del fòrum van agrandir el meu fanatisme descontrolat cap aquest grup.Però he de dir que vaig disfrutar massa tot i no tenir més de 60 anys, que és l'edat més adequada per aquesta música. Y Olé.
S'acaba aquesta curtíssima Mercè. Suposo que, en breus, ara si, començarà Gran Hermano. Per acabar bé el setembre.
Suposo que també acabarem el setembre amb la festa balança, però que jo prefereixo dir-li festa l'ibra. Sona com més sexy.
Terrorífic el fet de voler sortir de festa un dissabte per ser dels pocs dies de la setmana que puc sortir, ara que sóc una persona que busca els romances de Elena de Borbón, i estar tan cansada i només tenir ganes de posar-me el pijama i mirar la sisena temporada de Friends.
Recuerdo bien nuestra última cita, porqué no fuimos ni tu ni yo, yo tenía miedo a que tu no fueras y tu por miedo a que fuera yo.