16 de gener 2012

Petons entre camions

Amb el cor accelerat
M'estava pentinant els rínxols amb un raspall que em vaig comprar per reis. M'ha quedat un pentinat dels anys 50 sense voler-ho. Me l'he tret i m'he fet una cua de cavall. La típica cua que no em faig des de la foto de P5 del cole. És bo saber que puc fer-me pentinats de caso abierto. Creia que només podien fer-se amb cabells llisos.
Començo segona setmana d'examens. Me'n queden tres. El pròxim el tinc d'aquí hora i mitja i encara no he començat el repàs. M'he passat el matí escoltant Anna Roig, Daddy Yankee i Au se eu te pego. Ni tan sols he mirat La riera. Després de finalitzar amb la millor obra d'art catalana feta mai, nissaga, m'estic posant el dia amb capítols passats de La Riera. La miro en diagonal mentre passo apunts a net. Em veig venir que l'última repassada del temari la faré al metro mentre miro les fricades de Twitter. No sé on he deixat els auriculars. He de comprar tabac. Aproximadament formo part de l'1% que encara no ha deixat de fumar. Èxit. De masses.
Potser que dini i em posi a fer feina d'una vegada.
Repàs Haguéssim haguessin haguessis agraint agraïda agraït agrairem agrairàs estàs Rebentar Estalviï Havien Estàveu Disminuït Fèieu  sabien Traïen Traïes Hagués Augmentat Sogra Reduirem Reduiríem Reduiries M’havíeu dit quefóssiu Escarrasséssiu Entén S’aprèn Tiressin endavant Agraït Au vés Seduïssis Féssiu Aniríem Canviï Canviïn Rèiem Reien Trauran Apareixien Corbes Vinguessis Ben Transcorreguessin.
Normes d'ortografia. Potser si les poso aquí se'm queden més.