30 de març 2011

Infidels

Cruz, Joana, Lídia, Arlet i Paula
"Hi ha coses que no s'expliquen." (Arlet), "No t'has de rendir mai, em sents? Mai." (Toni), "Aquests són els moments que et deia... Els que valen la pena." (Paula), "Joana, veus fantasmes on no n'hi ha." (Francesc), "Tu no tens cap secret, Arlet?" (Lídia), "Hem d'aprofitar cada dia, cada hora, cada minut..." (Marc), "Aquí tens la primera norma: mentides, ni una." (Toni), "Per l'Esperança" (Paula), "L'hem cagat... ara sí que l'hem cagat" (Marc), "Vull dormir tranquil·la a les nits" (Cruz), "I'm fine, thanks." (Joana), "No tens temps per cuinar?" (Joana), "Cara o creu?" (Paula), "Em quedo. Passi el que passi" (Marc), "Però em tocava a mi, no a ell!" (Paula), "Com a mínim, us dec una sopar!" (Paula).

"Llenties i escalivada" (Joana), "Fote't el peluix pel cul" (Cruz), "No surto en cap foto" (Lídia), "Tu, sempre al mig" (Toni), "A algú li interessa una faixa?" (Toni), "Utilitza'm, siusplau" (Pep), "Per al Tortugo sempre serà casa seva..." (Dani), "Bruixa amb gust de maduixa" (Peter), "No et creguis mai el que diuen a la tele" (Arlet), "Tu vols que jo et faci un favor, reina?" (Robert), "Quèèèè?" (Lídia, Paula i Joana), "Els grans us passeu la vida dient mentides..." (Oriol), "Jo, una novel·la aixi, no la llegiria ni de conya" (Toni).

"I tu pots parar de tocar, hòstia?" (Cruz), "Aireeeeeeee!" (Joana), "I tu més!" (Paula), "No és un pare. És un espermatozou" (Paula), "Sóc una bona persona" (Joana), "M'encanta no ser jo!" (Arlet), "Jo sóc fidel a l'antiga, i vull seguir el camí recte, recte" (Mariona), "Ja tenim un campió!" (Toni), "De vegades, la gent canvia" (Cruz), "El secret és la salsa" (Irene), "Jo, també" (Cruz), Ja no caçarem gambosins! (Cruz), "Me'n vaig a casa, a escriure un bolero" (Robert).