15 d’abril 2011

Tengo malas compañías porque son mis preferidas

Johnny, la gente está muy loca.
M'encanta combinar parts de dalt del pijama amb parts de baix que no tinguin res a veure. I portar-lo, encara, a les tres de tarda m'encanta més. Sempre quan veia Doraemon per la tele pensava que només el Novita podia combinar samarreta de maniga llarga i pantalons curts. Ara també ho faig jo. Almenys per estar per casa.
Ahir a la nit vaig anar a la web de seriesyonkis a mirar quina podia ser la pròxima sèrie a la que enganxar-me. Tenia claríssim que després d'acabar Infidels i Sexo en Nueva York em posaria amb Ally Mcbeal o Me llamo Earl. Finalment vaig acabar mirant el principi del primer capítol de Motivos Personales i vaig mirar un capítol de Mr Bean. Grandiós.
En fi, ja veuré com m'organitzo. Ahir vaig mirar la web de Ràdio Flashbac per si trobava la cançó que em té totalment enamorada que sento avegades per la ràdio i no sé quina és. Finalment la vaig trobar: Bumpy Ride de Mohombi. Juntament amb aquesta, em vaig afegir a la meva última llista d'Spotify totes les cholades del Merlín que acostumo a ballar i no tinc ni idea de com es diuen i que ara he trobat.
Ara faig testos d'autoescola per todotest.com i passo de tres errors a tretze. Tot una modernez.
Mentre vaig a fer un piti al balcó i em plantejo l'opció d'anar a la platja aquesta tarda, me n'adono que he de fer batuka abans de mostrar la meva panxa a la població barcelonina playera.
A veure si fem Merlín aquesta nit. Necessito la meva dosi setmanal.