28 d’abril 2011

Y de un tiempo a esta parte decido soñarte

I'll follow u until u love me, papa-paparazzi
Doncs avui he finalitzat l'intensiu de matins de l'autoescola i ara m'he de posar a saco Paco amb els testos. Tot i que no m'he atrevit a pujar el dia 4 de maig a l'examen de teòrica, he de minimitzar ja la mitja de 7 fallos que tinc, organitzar-me per anar a passar la prova mèdica i decidir amb quina cara li dic al metge que la meva miopia només l'arreglo amb lentilles i que les meves ulleres (torçades) només són aptes per quan estic mirant la tele, i que no són dignes de portar-les conduïnt un cotxe, ni anant pel carrer. Més que res perquè el meu aspecte físic cau en picat quan les porto. I no tinc interès de comprar-me'n unes altres pel poc que les faig servir.
Per altra banda, comentar que m'enganxaré a Supervivientes quan acabi el Reencuentro. No sé per què Telecinco es dedica a escurçar els realities que m'interessen (amb l'excepció de GH que dura cent anys com sempre: Gràcies Mercedes Milá!).
Realment és la única cosa que miro a la tele i acostumo a mirar les gales, el debate i els resums per internet. (Per tant, senyor metge, utilitzo bén poc les ulleres).
Torno a tenir els matins lliures i és lamentable perque dormiré fins les mil. Vull comprar totes les cantànies de nens pel pròxim mes de maig a l'Auditori. Almenys intentaré forrar-me per compensar la liada parda que faré amb la tarifa d'internet d'aquest mes que, per culpa del whatsapp, em pujarà fins l'infinit.
Parlant de coses que pugen fins l'infinit... Gerard Piqué és un sexy suprem de la terra, juntament amb Dani Alves, Xavi Hernández, Iker Casillas (Ho sento, és així) i tota persona que jugui amb una pilota de futbol. Exceptuant cardos com Cristiano Ronaldo, Di Maria i gent lletja que vesteix de blanc. (Iker va d'un altre color així que es dissimula).
I parlant de futbol i de gent sexy, he de comunicar, lamentablement, una cosa que no m'he atrevit a dir, en persona, als meus amics més propers per por a que es riguin de mi durant segles. Però, si, ho dic aqui, per molt mal que em faci, comunico que el Twitter de (el meu home) Zlatan Ibrahimovic era FALS. Així que, va, ja us podeu riure de mi i del Thanks que em va fer per donar-me les gràcies quan el vaig felicitar pel seu aniversari.