01 de febrer 2012

Però durant les nits divines, sempre podrem recordar

I a mi em pintaré cabells arrissats, ben llargs.
Dimecres, diria. Encara no tinc les notes oficials del primer semestre però tenen bona pinta. Bona pinta no per notazas sinó perquè crec que ho he aprovat tot. Recordo quan anava a segon d'ESO i el meu profe em va dir que passava neta el segon trimestre. M'ho va dir d'una manera tan eufòrica que, tenint en compte l'època en la qual ens trobàvem, primera edició d'Operación Triunfo, jo vaig reaccionar com quan algú cruzaba la pasarela. Mai em va comentar la meva flipada davant de totes les notes aprovades. Sort.
Dons si tot va bé, des d'aquell any no havia passat més això d'aprovar-ho tot a una avaluació. Fins que no estigui segura no li comentaré a la persona que quan ho sàpiga és capaç de penjar un cartell del balcó on hi posi "La Marta ho ha aprovat tot". La meva mare.
I parlant de la meva mare: estic mirant el capítol de La Riera per internet del dia 10 de novembre, mentre ella mira el del dia d'avui aquí al costat. I jo amb auriculars anti-spoilers. Surrealista. Tan surrealista com el que m'ha passat fa una estona el depiline: que em fessin les cames entre dues noies. M'he sentit Sandra Bullock a Miss Agente Especial.