11 de maig 2011

¡A ti te llaman rumbera!

Porompompero, peró.
Avui volia llevar-me d'hora perquè he decidit fer un canvi a l'habitació.
De moment estic fent un cafè i un piti davant de l'ordinador. Començaré a mirar-me els 300 cintes de vídeo que tinc i decidiré que fer amb elles.
Tinc que plantejar-me sériament la decoració de les estanteries.
Com deia, volia llevar-me aviat i són més de les 12.
M'ha despertat el timbre i he pensat que no esperava a ningú però, com han insitit tant, he contestat.
Era el missatger que deia que portava una cosa per mi.
De cop ho he entés tot.

Fa dos dies em vaig motivar i vaig comprar-me una samarreta groga per internet.
La de la fotografia.
Sí, amb tota la meva cara, i amb tota la meva alegria.
I aquí està.
Manolo que grande eres.
M'encanta.
Vaig a arreglar l'habitació.