06 de juny 2011

Que ens besem és exel·lent!

Que no nos falte de ná, que no, que no.
No tinc massa feina a fer avui. He buscat fotografies de platges i de figures de sorra i he acabat a google maps buscant Cunit.
Avui estreno roba. Uns shorts texans que he combinat amb uns leotardos liles. Dic combinat perquè avui sí que combino. Ahir semblava un picasso, tot i que, entre el concert de Tamara a l'Auditori i el percal organitzat al xino d'Alibei quan ens van portar plats que no havíem demanat, espero que ningú s'hi fixés en el meu terrible conjunt que vaig escollir, possiblement, amb els ulls tancats.
Dilluns de doblete (toma+cantàniadepares). Sembla que ja no plou avui.
M'he llevat i m'he pres un colacao mentre mirava l'entrevista a Carod-Rovira als Matins de TV3 (això ho escric perquè així sembla que sigui una persona interessant i aparto de la ment de la gent que llegeix això, el fet de que ara mateix estigui escoltant los cantores de hispalis en volumen bajo a la feina).
Un juny bastant extrany aquest. En dos dies estarem de revetlla de Sant Joan i no ens haurem adonat i mig 2011 (aquest any que al principi ens sonava extrany) ja haurà passat.
Possiblement estarem a la platja de la Barceloneta a falta de cases per destrossar alcohòlicament.
I després d'aquest esdeveniment, començarà un estiu ple de viatges a platges properes i econòmiques (perquè no hi ha platja a Clot) i intentaré aconseguir posar-me morena a la Barceloneta perquè la meva economia no arribarà ni per anar a banyar-me a Ocata.
La feria se ilumina... con tu belleza. Baila... bajo un mantón de luces, tu gracia reluce, baila sevillaaanas. La noche en tu pelo, misterioso velo de una raza antiiiiigua gitaaana. I més que podria seguir. Bon dia.