09 de juny 2011

Que los vientos te empujen siempre hacia delante y el sol te de en la cara. Y los vientos del destino te hagan volar para, así, poder bailar con las estrellas.

Normalment en aquest blog parlo de coses sense importàcia.
Quan actualitzo no em poso sèria però, avui és un dia diferent.
Vull tractar un tema important. Us vull comentar una cosa que preocupa a molta gent. Bé, principalment em preocupa a mi però, és evident que això se li ha passat pel cap a tothom. Potser ho negueu però, no cal que ens enganyem.
Perfección: descripción gráfica
Aviam, no sé com començar a parlar d'aquest tema. És complicat. Porto unes hores que no puc treure'm del cap un dubte que tinc. Em pregunto com pot ser possible una cosa així, em qüestiono la possibilitat de que algun dia algú pugui arribar a descobrir aquest gran enigma . Bé.
La situació és la següent:
Avui Johnny Depp fa 48 anys.
I la pregunta, el gran enigma, el gran dubte existencial és:
PERÒ COOOOOOOOOOOM??????????
ON HA POSAT AQUESTS ANYS???????
En fi, ningú m'ho sabrà respondre, és evident. És impossible.
Ningú té, ni ha tingut, ni tindrà 48 anys d'aquesta manera. 
Simplement volia comentar-ho i enviar una felicitació, des d'aqui, al senyor Johnny Depp per fer 48 anys i per fer-los tan bé.
Celebrar també que avui fa 5 anys que vaig conéixer als meus amics Clara i Sem i faré veure que aquell dia no celebrava l'aniversari d'un ésser humà perfecte que feia 43 anys.
Doncs això, assumiu aquesta informació que us he donat de la millor manera possible.
No és fàcil, en sóc conscient.