04 de juliol 2011

Els guerrers s'avorreixen si no hi ha una mica d'acció

Cada nit des de fa temps
Ja torno a ser a Barcelona. He passat set dies a Galícia amb la meva família. Té coses bastant maques. Com Vigo, per exemple. Potser ho he idealitzat una mica perquè vam fer ruta amb bus turístic (mitjà de transport que m'apassiona). He de dir, però, que cada dia tinc més clar que m'agrada molt viure a Barcelona. Crec que els llocs que més m'agraden són les ciutats que tenen metro. Si, és una conclusió una mica extranya.
Aquests dies m'he enganxat a La que se avecina. Tot molt normal. I he vist el programa del Jordi González que fa amb la aquella dona que parla en anglès i amb els morts. Una miqueta de pànic.
També m'he enganxat al tema Ylenia, novament.
Per altra banda, també m'he informat de coses sèries i descents.
És dilluns al matí i tot torna a la normalitat. Estic a la productora intentant registrar-me a pàgines web per demanar que treguin uns vídeos. Una pàgina m'ha sortit en portuguès i m'estic fent un embolic considerable. He anat a google perquè m'ho traduïs i crec que no ens hem entès. Una altra web m'ha preguntat fecha de nacimiento i com no he volgut posar la meva, he posat 1 de gener del 2011 i m'ha dit que sóc molt jove. Normal. Ara he canviat l'edat i m'ha dit que ja ho he intentat abans i que no cola. Astupendu.
Fa dies que no parlo de séries aqui. Només diré que els meus amics s'han enganxat a Entourage i jo he volgut ser més radical i tornar a veure Nissaga de Poder. Sí, ho sé, molo bastant.
No vull que em feu spoilers. Recordo coses però no tantes.