11 de juliol 2011

Tots taraaaaaats!

M'encanta anar en bici. El dia que vaig tornar de Galícia ja feia més de deu dies que havia demanat la meva targeta Bicing i ja la tenia a casa. Ja feia un parell d'anys que no en tenia després de que em robessin la motxila al carrer Escudellers amb tot el que portava a dins.
A la feina acostumo anar en metro perquè sinó pirri arribaria dhora.
Lady Merlín!
Avui m'he llevat a menys vint por arte de magia i encara he arribat a una hora raonable (no massa).
Fa dies que vaig provant les diferents maneres d'arribar a casa des del centre amb bicicleta i hauré d'escollir la menys perillosa. És un joc. De moment el primer dia vaig decidir fer de cotxe i anar per Consell de cent. Vaig arribar bastant ràpid a casa però, vaig estar patint tota l'estona. Realment aquell dia em vaig sentir agraïda per haver anat a l'intensiu de l'autoescola (d'alguna cosa m'ha d'haver servit fer aquell intensiu). Algun dia em presentaré a la teòrica.
El següent dia vaig trigar el triple en arribar a casa perquè vaig decidir fer de vianant i anar per Ronda Sant Pere. Per poc atropello una dona que em va demanar perdó. No ho vaig entendre.
Avui crec que faré una barreja de les dues.
M'encanta Barcelona. Crec que ho dic massa sovint però és que és així. Sempre he trobat avorrida aquesta ciutat a l'estiu però és que ara la trobo perfecte. Fer una birra a una terrassa d'Avinguda Gaudí, prendre el sol i banyar-te a la platja de la Barceloneta, inflar-te de menjar i de beure al Puerto Plata (i encara que no vulguis inflar-te lo important és que tens la oportunitat de fer-ho. Tens l'opció de dir que no a un plat de macarrons. Fascinant), provar discoteques a plaça Reial, buscar restaurants xinos per Les Corts, anar en bici per la meridiana... No sé, és com fantàstic.
De fet, se'ns dóna l'oportunitat d'anar a Girona a passar el dia i hi anem dues hores i tornem.